Back To You - Louis Tomlinson feat Bebe Rexha

I know you say you know me, know me well
But these days I don’t even know myself
Yeah, so you can cut me up and kiss me harder
You can be the pill to ease the pain
Cause I know I’m addicted to your drama
Baby, here we go again…
Whoah, you stress me out, you kill me
You drag me down, you fuck me up
We’re on the ground, we’re screaming
I don’t know how to make it stop
I love it, I hate it, and I can’t take it
But I keep on coming back to you…

Itu sekilas lirik lagu yang pernah gue update di sosial media. Makna yang gue tangkep dari lagu itu adalah, lo dipermainkan sama orang yang pernah hadir di kehidupan lo. Gue shock ternyata update lirik itu terlihat seperti… kangen mantan.
Orang pertama bilang, “you looks stupid with that caption
Orang kedua bilang, “cie kangen mantan ya

Padahal…. Bukan kangen mantan, tapi kangen diri gue sendiri sebelum terkontaminasi sang mantan. I always say “help me for being monster he made me”, “Kok kayanya makin kesini gue makin kaya dia ya”, yeaahh cara berpikir gue, sampai semua orang bilang “jangan negative thinking”, “jangan nyalahin orang lain”, “be a kind person, like the old times”, “jangan sengak sengak banget napa” dan banyak lagi.

Di lirik ini, gue merasa dipermainkan kehidupan, 
yeahh life stress me out, and kill me inside. Life drag me down, fuck me hard and makes me screaming, but no one hear. Life is fucking drama, sometimes I love the drama, cause in that drama there’s people I love, but I hate it too, and I cant do anything, cause you have to live your life. Dan ditengah cinta, benci, jatuh, bangun kehidupan, gue akan tetap kembali menjalani hidup gue, menata kembali segalanya. Be better person of my old version.


PS: I mean it when I screaming “help me for being monster he made me”

Komentar

Postingan populer dari blog ini

Bahasa Cewek vs Bahasa Cowok

My Chairmate

my brothers